Reklamację zgłaszamy mailowo na adres biuro@matchsklep.pl. Prosimy o wykonanie zdjęć lub prosimy nagrać krótki filmik ukazujący uszkodzenie. Po rozpatrzeniu reklamacji klient zostanie poinformowany o dalszych czynnościach. Czas realizacji reklamacji bywa różny w zależności od dostępności towaru w naszym sklepie lub magazynie producenta.
Uszkodzone elementy/sprzęt wysyłamy na adres:
Matchsklep.pl
41-250 Czeladź
ul. Fryderyka Chopina 10
tel: 789 343 408
Zwroty lub wymiany towaru należy wysyłać na adres podany poniżej oraz są one na KOSZT KUPUJĄCEGO. Dostępna jest również wymiana kurierem (ExChange). Kurier dostarcza paczkę a odbiera od Państwa przedmioty na wymianę. W tym celu należy skontaktować się z obsługą sklepu.
USŁUGA RÓWNIEŻ JEST PŁATNA!
Matchsklep.pl
41-250 Czeladź
ul. Fryderyka Chopina 10
tel: 789 343 408